I. Terminy:
1. Serwer - TeamSpeak3 luferek.pl
2. Zarząd - wszyscy Root'i serwera
3. Administracja - HeadAdmin i wszyscy Administratorzy, Moderatorzy i Operatorzy
4. Użytkownik - osoba korzystająca z usług serwera
II. Postanowienia ogólne:
1. Korzystanie z usług serwera jest darmowe
2. Każdy członek Administracji jest też Użytkownikiem
3. Każdy Użytkownik ma obowiązek przestrzegania regulaminu
4. Każdy Użytkownik przestrzegający regulaminu ma prawo do korzystania z usług serwera
5. Nadużycia:
a) Administracji - należy zgłaszać HeadAdmin'owi serwera
b) Użytkowników - należy zgłaszać Administracji serwera
6. Administracja ma prawo karać za czyny nie uwzględnione w regulaminie
7. Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
8. Obowiązuje zasada dobrego wychowania i zachowania społecznego
III. Obowiązki:
a) Zarządu:
1. Każdy Root ma obowiązek dbać o dobór Administracji
2. Każdy Root ma obowiązek dbać o sprawność techniczną serwera
b) HeadAdmin:
1. HeadAdmin ma obowiązek dbać o ład wśród Administracji
2. HeadAdmin ma obowiązek rozwiązywać konflikty wewnętrzne Administracji
3. HeadAdmin ma obowiązek rozwiązywać nadużycia Administracji zgłoszone przez Użytkowników
c) Administracji:
1. Każdy członek Administracji ma obowiązek rozwiązywać konflikty Użytkowników
2. Każdy członek Administracji ma obowiązek karać Użytkowników łamiących regulamin
3. Każdy członek Administracji ma obowiązek obsługi Centrum Pomocy
4. Każdy członek Administracji ma obowiązek zgłaszania spraw wykraczających poza jego kompetencje HeadAdmin'owi
5. Każdy członek Administracji ma obowiązek wyrzucić z kanałów administracyjnych Użytkowników jeśli nie ma właściciela kanału
d) Użytkowników:
1. Każdy Użytkownik ma obowiązek wykonywania poleceń Administracji
2. Każdy Użytkownik ma obowiązek zgłaszania Użytkowników łamiących regulamin
3. Każdy Użytkownik ma obowiązek zgłaszania napotkanych błędów serwera
4. Każdy Użytkownik ma obowiązek zachowania kultury
5. Każdy Użytkownik ma obowiązek posiadania rangę płci, rangę wiekową, rangę województwa, dwie rangi z kategorii 4Fun oraz dwóch rang gier z czego jedna określa posiadanie gry 'Minecraft'
IV. Zakazy:
a) Administracji:
1. Zakaz wyrzucania Użytkowników z serwera bez wskazania konkretnego powodu [L]
2. Zakaz blokowania Użytkowników na serwerze bez wskazania konkretnego powodu [L]
b) Użytkowników:
1. Zakaz obrażania, grożenia, ubliżania innym Użytkownikom [M]
2. Zakaz ustawiania nazw politycznych, obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, reklamujących, nawiązujących do innego Użytkownika lub członka Administracji [M]
3. Zakaz ustawiania nazw zawierających znaki inne niż alfanumeryczne (tj. a-z, A-Z, 0-9, spacja) [L]
4. Zakaz ustawiania awatarów politycznych, obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, reklamujących, nawiązujących do innego Użytkownika lub członka Administracji [M]
5. Zakaz reklamowania swojej twórczości, innych serwerów TeamSpeak3, serwerów Minecraft [H]
6. Zakaz podszywania się pod innych Użytkowników [H]
7. Zakaz używania modulatorów głosu [H]
8. Zakaz wydawania dźwięków o wysokich częstotliwościach (dotyczy: kanałów publicznych i prywatnych bez zgody właściciela) [L]
9. Zakaz notorycznego przechodzenia między kanałami serwera [L]
10. Zakaz wchodzenia na kanały Centrum Pomocy bez jakiejkolwiek sprawy [L]
11. Zakaz ustawiania nazw kanałów obraźliwych, wulgarnych, rasistowskich, reklamujących, nawiązujących do innego Użytkownika lub członka Administracji (dotyczy: kanałów prywatnych) [M]
12. Zakaz używania programów proxy/VPN [H]
13. Zakaz udostępniania danych wrażliwych innych Użytkowników [H]
14. Zakaz żartowania z Administracji [M]
15. Zakaz tworzenia wiadomości SPAM w prywatnych wiadomościach i zaczepkach [L]
16. Zakaz używania wulgaryzmów przy Użytkownikach młodszych niż 14 lat (dotyczy: kanałów publicznych) [M]
17. Zakaz używania funkcji 'Priority Speaker' (dotyczy: kanałów publicznych) [M]
18. Zakaz oszukiwania Administracji [H]
V. Taryfikator kar:
1. [L] - lekka kara: wyrzucenie z serwera do 5 razy, ban maks. 1 dzień
2. [M] - średnia kara: wyrzucenie z serwera do 1 razu, ban maks. 30 dni
3. [H] - ciężka kara: ban maks. permanentny
VI. Kanały prywatne:
1. Nazwa kanału powinna wyglądać w następujący sposób '123. '
2. Nazwa kanału powinna zawierać znaki alfanumeryczne (tj. a-z, A-Z, 0-9, spacja)
3. Właściciel kanału jest tylko jeden
4. Wchodząc na kanały prywatne użytkownicy są narażeni na różnego rodzaju przekleństwa.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Prośby oraz skargi mogą zostać odrzucone bez podania przyczyny
2. Obowiązuje hierarchia Administracji
3. Wszystkie rzeczy NIE zawarte w regulaminie są oceniane według członka Administracji i karane według nieokreślonego taryfikatora
4. Nie stosowanie się do regulaminu skutkuje wymierzeniem kary przez członka Administracji
5. Zarząd ma zawsze racje